Əsas səhifə » Poeziya » Çoxluq-yoxluq

Çoxluq-yoxluq

Sevgidən çox yazıram.

Çoxu, anlamır məni,

Çoxu qınayır məni!

Hətta, lağ edən də çox!

Çün, oxuduqlarından,

duyduqları məna yox!

Çünki,  yox duyğuları!

Anlamazlar ki, sevgi,

yox edir çoxluqları,

çox edir yoxluqları…

…Eh! Zavallı çoxluq!

Mən yoxsulun

Sevgisinin yanında,

sizin yoxsul sevginiz

yox kimidir!

Mənim Sevgim böyükdür,

Kainatda əhatə!

Beşiyi də, evi də,

Kiçicik ürəyimdə…

…Siz anlamazsız məni!

Oxumayın, “yox” deyin!

“Yaxın baxmaq, toxunmaq

bu yoxsula çox” deyin!

Mənsə, ruhdan düşmərəm,

Mənimçün qorxusu yox!

Amma, “çox”u görəndə,

İçdən deyərəm “Əfsus!”

Qayəsi yox, məğzi yox,

ehtirasa, şəhvətə

“sevgi” adı qoymusuz!

Siz yoxluqdan atılmış,

Yoxa gedən oxsunuz!

Mən sizinçün yazmıram,

Siz mənimçün yoxsunuz!

Rüfət Əhmədzadə

Çoxluq-yoxluq” üçün 4 cavab

Bir cavab yazın

