Sadə sözlər

Mən elə də ağlamadım,
Mən elə də sızlamadım,
Mən elə də inləmədim…
Sadəcə,
İnsanlıqdan küsərək,
Tənhalığa qapıldığım bir zaman,
Pəncərəmdən duyulan,
Ruhumun naləsiydi!

Mən elə də hayqırmadım,
Mən elə də bağırmadım,
Mən kimsəni çağırmadım…
Sadəcə,
Həqiqəti görüb də,
Könüldən söz keçib də,
Ancaq, yalan önündə,
Dilim susduğu zaman,
Qulaqları çınladan,
Vicdanımın səsiydi!

Mən elə də yorulmadım,
Mən elə də usanmadım,
Mən hələ də yenilmədim…
Sadəcə,
Hər pillədə büdrəməyim,
Enməyim,
Növbəti pilləyədək,
Mübarizə dərsiydi.

Mən sadəcə yaşadım,
Yaşadıqca anladım
– İndiyədək,
Zirvəyədək hər eniş,
Yüksəliş müjdəsiydi.
Əgər, hər “hər”dən əvvəl
Və sonra “hər” gəldisə,
Davam ediləsiydi!
Demək,
“Son” deyənədək,
“Sonra”lar gələsiydi!

Rüfət Əhmədzadə

Bir cavab yazın

