Yetəm o ruha ki…

Azacıq, bir-iki qurtum dadacam eşqimdən,

Doymamış da çırpacam badəmi sal daşlara mən.

“Allahın məsləhətiymiş” deyərək itkimdən,

Yenə xoş göstərəcəm kefimi yoldaşlara mən.

Yetəm o ruha ki, yazmam daha göz-qaşlara mən!

***

Elə bir zövq alacam, tənhalığımdan da belə,

Hələ bir şövq olacaq,  qəmli gözəllər də gülə.

Məni qəlbində silən, çətin ki, tarixdə silə,

Birinin unutduğun cızmalı yaddaşlara mən.

Yetəm o ruha ki, yazmam daha göz-qaşlara mən!

***

Şeirin qiymətini bilməyən də xalqdandır,

Sevib də sevənlərə gülən belə xalqdandır.

Demə “eşq şairisən”, sevdiyim də xalqdandır,

O küsər, küs tutaram hirs ilə yurddaşlara mən.

Yetəm o ruha ki, yazmam daha göz-qaşlara mən!

Rüfət Əhmədzadə

25.04.2012

Bir cavab yazın

