Əsas səhifə » Esselər(içsəslər) » Mənim seçki arzularım

Mənim seçki arzularım

Bu günə kimi öz profilimdə hansı namizədi dəstəklədiyimi açıq şəkildə yazmamışam və suallara da “intim məsələdir” deyərək, zarafatyana yola vermişəm.

İndi seçkilərə bir neçə saat qalıb. Mən Milli Şuranı dəstəkləməmişəm, amma onun namizədi Cəmil Həsənlini ən uyğun namizəd hesab edirəm. Məni sevən və oxuyan dostlarımı da bu ad barəsində düşünməyə dəvət edirəm. Əgər Cəmil Həsənliprezident olsa, mən çoxdan ürəyimdə qalan 3 arzumu çin etmək uğrunda öz həyatımda yeni səhifə açacam:

1. Milli mətbuatımızın şərəf və ləyaqətlə inkişafı üçün milli-demokrat mövqeli və tənqidçi ruhlu həftəlik qəzet və sayt açacam.
2. Ali məktəblərdən birində dərs saatları götürərək, müəllim adını şərəflə daşıyanlardan biri olacam.
3. Tamamilə müxalifətə keçərək, milliyyətçi gənclərdən və məni dəstəkləyənlərdən ibarət siyasi partiya yaradacam.

Əgər bu arzularım çin olacaqsa, mən özümü çox xoşbəxt hiss edəcəyəm, inanın mənə! Yox, olmayacaqsa, həmişə sınmış və kədərli şair kimi yaddaşlarda qalacam. Sabah mənim və sizin həyatınız dəyişməlidir!

Bir cavab yazın

